Webáruház készítés lépések neked

webaruhazkeszitesKöltség, profit és növekedés
Az előző fejezetben megnéztük többek között azt is, hogy hogyan számolhatod ki a forgalmad a látogatók száma + átlagos kosárérték + konverziós ráta összegeként. Sajnos az e-kereskedelem nem ilyen egyszerű és nem elég csak a bevételt vizsgálni, mert sokkal fontosabb a profit mértéke.
A sikeres webáruház készítés lépések már az indulás napjától a megfelelő árrést alkalmazva kiszámítható profitot termelnek. A profitot legkönnyebben az eladási ár – beszerzési ár különbségével kaphatjuk meg. Ebben a fejezetben megnézzük a megtérülés (ROI) fogalmát is, mert ezzel a kalkulációval pontosan látni fogod, hogy mi az ami profitot termel és költséget növel. Egy egyszerű lépéssel meglátható mit kell abbahagyni és mit folytassunk a marketingben.
Árrés : A beszerzési ár és a profit
A webáruházak esetében az árrés meghatározása az egyik legnehezebb feladat induláskor. A túl magas árrés magas végfelhasználói árakat vonz maga után, persze vannak kivételek, amikor kedvezőbb beszerzési áron jutunk a termékekhez.
Az árrés az a bevételed, amiből majd fedezned kell az összes havi költségedet, kiadásodat (alkalmazottak, üzlethelyiség, könyvelés, adó, járulék…). A profitot havi költségek folyamatos fizetése miatt egy picit át kell alakítani és az alábbi grafikonon már látod is, hogy hogyan oszlik három felé az eladási ár. Maradt a beszerzési ár, és a profit, de beleépítettük az eladási árba a rendszeres havi költségeket.

This entry was posted in Webáruház készítés and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply