Egyenpóló, egyedi munkaruha: kulcs a potenciális vevőidhez!

egyedi póló

egyedi póló

A legegyszerűbb példa, hogy bemész egy kiskereskedelmi boltba, vagy egy hipermarketbe, az időd kevés, sietsz, várnak, lejár a parkolójegyed, egyszóval nem szeretnél keresgéléssel, a sorok közötti szaladgálással időt veszíteni, így rögtön a személyzetet fürkészed. Hagyjuk azt az esetet, amikor épp mindenki szünetet tart, vagy a raktárban akad dolga, legyünk pozitívak és tételezzük fel, hogy egy jól szervezet áruházban 3 percen belül megtalálod azt, aki hatékonyan segíteni tud neked. Túl azon, hogy sokkal kellemesebb benyomást kelt az emberben egy egységes arculatot, ezáltal szervezettséget és rendezettséget, profizmust tükröző általános kép, legyen szó bármilyen kereskedelmi egységről, vagy szolgáltatásról, alapvetően meghatározza a véleményt és a lojalitást, azaz hogy legközelebb is ide tér-e vissza, szívesen ajánlja-e másoknak a potenciális vevő, vagy inkább mást választ. A „mouth to mouth technika” a marketing egyik alappillére. Jelentése igen egyszerű, „szájról szájra”, azaz az emberek nagy többsége szívesen hallgat másokra, mások tapasztalataira, véleményére és tudatosan, vagy tudat alatt, de befolyásolja döntéseit mások véleménye. A http://gildanpolo.hu/ webáruházban megtalálod a neked megfelelő galléros pólót, munkaruhát, pulóvereket, láthatósági munkaruhákat is!

This entry was posted in egyedi póló and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply